1. Reklamacje dotyczące braku zgodności Produktów z Umową Sprzedaży, należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres korespondencyjny wskazany w pkt. I Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@inoxhome.com.pl. Jednocześnie ze zgłoszeniem reklamacyjnym, do Sprzedawcy należy odesłać reklamowany  produkt. Produkt należy odesłać na adres: ul. Kawaleryjska 17 a lok. 41, 15- 324 Białystok.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: dane nabywcy Produktu jako reklamującego Produkt, a ponadto dodać opis wady (niezgodności z umową) oraz żądanie reklamacyjne. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu reklamowanego Produktu (np. paragon). Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego w tym reklamowanego Produktu.

4. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej bądź w wiadomości mailowej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja.

Formularz reklamacyjny